Vahvistamalla ostoksesi, sinulta veloitetaan tilauksesi summa
Varauksessa
Toimitusjärjestelmää hallinnoi yhteistyökumppanimme. Se rakentuu kokousaikataulun ympärille, joista sinä olet päätöksentekijä.
Voit siis ajoittaa toimituksen saatavuuden mukaan.
Miten se toimii? Se on hyvin yksinkertainen:
? Ilmoitamme sinulle tilauksesi seurannan edistymisestä Cazeboo-tilisi "Omat tilaukset" -osiossa.
? Kumppanimme lähettää sinulle tekstiviestin antamaasi matkapuhelinnumeroon.
? Tämä viesti tarjoaa sinulle toimitusaikataulun päivämäärät
? Sinulta kysytään ohjelmointipäivämäärä jokaiselle tilauksesi muodostavalle paketille (voit ohjelmoida ne samalle päivälle tilauksesi vastaanottamisen yksinkertaistamiseksi.
Cazeboolla on ilo ilmoittaa, että toimitus on ilmainen kaikille tuotteillemme. Näin sinun ei tarvitse maksaa tilaustesi toimituksesta ylimääräisiä kuluja.
Tilauksissa, joissa kaikki tuotteet on merkitty "varastossa", pyrimme valmistelemaan tilauksesi 24-48 tunnin sisällä. Jokaisen tuotteen toimitusajat on ilmoitettu selkeästi Cazeboon nettisivuilla, ja näissä tapauksissa ne eivät ylitä 5 työpäivää.
Varattuja tuotteita sisältävien tilausten valmistelu ja toimitus noudattavat pisintä aikakehystä, jotta saat koko tilauksesi ryhmiteltynä.
Jos haluat saada varastossa olevat tuotteet nopeasti, on suositeltavaa tehdä kaksi erillistä tilausta. Ensimmäinen sisältää varastossa olevat tuotteet ja toinen varastoa odottavat tuotteet.
Tällä hetkellä toimitamme noin 20 eri maahan eri puolilla Eurooppaa: Ranska, Saksa, Iso-Britannia, Irlanti, Portugali, Espanja, Italia, Belgia, Hollanti, Puola, Alankomaat, Tanska, Romania, Kroatia, Kreikka, Slovenia, Slovakia, Unkari, Tšekki, Liettua ja Latvia.
Huomaa:
On tärkeää luoda tili siihen maahan, johon haluat tilauksesi toimitettavan.
Jos esimerkiksi asut Ranskassa ja haluat, että sinut toimitetaan Ranskaan, on välttämätöntä luoda tili cazeboo.fr-verkkosivustolle.
Muuten tilaustasi ei voida toimittaa tähän maahan.
Tällä hetkellä emme lähetä saarille. Pyrimme parantamaan tilannetta nopeasti ja pidämme sinut ajan tasalla, kun Cazeboo pystyy toimittamaan näille alueille.
Toimitukset kumppanioperaattorimme kautta tapahtuvat yksinomaan valitsemasi ajanvarauksen perusteella.
Näin voit määrittää toimituspäivän rauhallisesti ja olla tavoitettavissa tilauksesi vastaanottamisen yhteydessä.
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä operaattorimme DPD:n asiakaspalveluun ja pitämään pakettinumerosi valmiina. Voit arvioida heidän kanssaan syyt tähän toimitusaikataulun puutteeseen.
Suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta. Samalla on tärkeää, että otat yhteyttä kumppanioperaattoriimme päivittääksesi osoitteesi ja/tai antaaksesi lisätietoja toimitusosoitteestasi.
Joskus seurantalinkin tietojen päivittämisessä on viivettä. Suosittelemme palaamaan linkkiin seuraavana päivänä.
Jos tämä ei ratkaise tilannetta, voit ottaa meihin yhteyttä huoltopalvelun yhteydenottolomakkeellamme "Minulla on toinen tilauksestani liittyvä kysymys" -osiossa.
Mikäli tilaat tuotteita varauksella, sinulla on mahdollisuus pyytää peruutusta yhteydenottolomakkeen kautta. Lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen peruutuksesta heti, kun se on todella peruutettu. Jos tilaat tuotteita varastossa, tilauksen peruuttaminen ei ole enää mahdollista tilauksen valmistelun ja lähettämisen aikana. Suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta löytääksesi parhaan ratkaisun, joka johtaa tilauksen peruuttamiseen toimituksen jälkeen.
Tavalliset toimitusajat ovat pääsääntöisesti arkisin klo 8-18.
Varattujen tuotteiden tilauksen yhteydessä voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta arvioidaksemme, onko toimitusosoitteen muutos mahdollista. Varastossa olevia tuotteita tilattaessa toimitusosoitteen muuttaminen ei ole enää mahdollista, kun tilauksen valmistelu ja toimitus on aloitettu. Voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta löytääksemme ratkaisun tilanteeseesi.
Yleensä kun tilaus on vahvistettu, sitä on usein vaikea muuttaa. Tilausten käsittelyjärjestelmät ovat usein automatisoituja, ja kun tapahtuma on saatu päätökseen, muutokset voivat olla monimutkaisia. Kuitenkin saadaksesi tarkkoja tietoja asianomaisen yrityksen tilausmuutospolitiikasta, on suositeltavaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian.
Toimituspäivämäärät valitaan sinun ja yhteistyökumppanimme välillä, joten suosittelemme ottamaan heihin nopeasti yhteyttä, jotta voimme arvioida mahdollisuuksiasi muuttaa toimituspäiviä. Voit tehdä tämän seuraamalla pakettiesi seurantalinkkiä ja tarkistamalla kykysi ajoittaa toimitusta uudelleen.
Suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta. Samalla on tärkeää, että otat yhteyttä kumppanioperaattoriimme päivittääksesi osoitteesi ja/tai antaaksesi lisätietoja toimitusosoitteestasi.
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä operaattorimme asiakaspalveluun ja antamaan pakettinumerosi. Heidän kanssaan voit arvioida syyt tähän toimituksen ja/tai toimitusilmoituksen puuttumiseen (linkki DPD:hen, asiakaspalveluun).
Jos haluat tarkistaa toimituksesi edistymisen, pyydämme sinua käyttämään CAZEBOO-tiliäsi. "Omat tilaukset" -osiossa löydät kaikki tiedot ja tiedot, joita tarvitaan paketin edistymisen seuraamiseen.
Valitse vain kyseinen tilaus saadaksesi tietoa sen hetkisestä toimituksen tilasta. Löydät tarvittaessa myös kaikki paketteihin liittyvät seurantalinkit.
Tarjoamme nyt toimituksiamme yhteistyökumppanimme DPD:n kautta. Olemme sopineet kumppanimme kanssa, että tarjoamme sinulle parhaan toimitustavan. Itse asiassa DPD:n asiantuntemuksen avulla toimitukset tehdään yksinomaan tarjoamalla sinulle valitsemasi ajan. Tästä syystä matkapuhelinnumerosi valitseminen on tärkeää, jotta voit vastaanottaa toimitusvalintailmoituksia ja vastata niihin.
Laskutusosoite muodostaa tilaajan henkilöllisyyden ja yhteystiedot.
Toimitusosoite muodostaa tilauksen vastaanottavan henkilön henkilöllisyyden ja yhteystiedot.
Toimitusosoite voi siksi olla eri kuin laskutusosoite.
Itse asiassa, jos haluat, että sinut toimitetaan muuhun kuin laskutusosoitteeseen (työpaikka, pakettilähetys, toinen koti jne.), sinulla on mahdollisuus ehdottaa eri toimitusosoitetta.
? Toimitusta varten pyydetyt tiedot helpottavat tilauksesi vastaanottamista.
Annettavien tietojen hyödyllisyys:
- Koko osoite
- Etu- ja sukunimi
- Matkapuhelinnumero (vain toimitusosoitteeseen ilmoittaakseen toimituksen etenemisestä, yhteydenpidosta toimittajan kanssa jne.)
? Laskutusta varten pyydettyjen tietojen avulla voimme laatia laskun tarpeidesi mukaisesti.
Annettavien tietojen hyödyllisyys:
- Koko osoite
- Etu- ja sukunimi
Voit luoda useita laskutus- ja toimitusosoitteita tarpeen mukaan.
Kyllä, tuotteet on suunniteltu helposti ja nopeasti purettaviksi myrskyvaroituksen sattuessa, mikä takaa nopean ja turvallisen reagoinnin epäsuotuisiin sääolosuhteisiin.
Takuu on 2 vuotta kaikille tuotteillemme.
Pergolojemme kanssa yhteensopivia lisävarusteita ovat kattokankaat sekä 4 verhosarjat.
Kattokankaassa on Anti-UV 30+ -käsittely, joka antaa merkittävän suojan auringonsäteitä vastaan.
Sateen sattuessa vesi valuu pois pylväiden tai katon kautta. Lisäksi jotkin tuotteet on varustettu kouruilla sadeveden sujuvan poistumisen varmistamiseksi.
Tuotteet on suunniteltu kestämään tuulta valoisissa olosuhteissa, mutta ne eivät sovellu kovaan tuuleen.
Levyjen paksuus on 6 mm.
Polykarbonaattilevyt voivat olla valkoisia tai antrasiitinharmaita.
Tällä hetkellä Cazeboo tarjoaa sinulle antrasiitinharmaa (RAL 7016), matta valkoinen, beige, sammalvihreä, vaaleanharmaa ja taupe.
Vain sivustolla esitellyt tuotteet ja värit ovat ostettavissa.
Voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella "Kysymys tuotteesta". Teemme parhaamme tarjotaksemme sinulle kaiken tarvittavan avun ja vastataksemme tuotteitamme koskeviin kysymyksiisi.
Mikäli tilaat tuotteita varauksella, sinulla on mahdollisuus pyytää peruutusta yhteydenottolomakkeen kautta. Lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen peruutuksesta heti, kun peruutus astuu voimaan. Jos tilaat tuotteita varastossa, tilauksen peruuttaminen ei ole enää mahdollista tilauksen valmistelun ja lähettämisen aikana. Suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta löytääksesi parhaan ratkaisun, joka johtaa tilauksen peruuttamiseen toimituksen jälkeen.
Cazeboo tarjoaa sinulle peruutuslomakkeen yleisissä myyntiehdoissamme. Muistutuksena, sinulla on enintään 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta pyytää peruutusta. Löydät kaikki peruutusmenettelyjä koskevat tiedot käyttöehdoistamme.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, on suositeltavaa ottaa viipymättä yhteyttä huoltopalveluun. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät nettisivuilta. Ottamalla meihin yhteyttä voit saada tietoa tilauksesi tilasta, ratkaista mahdolliset ongelmat ja varmistaa, että pyyntösi käsitellään oikein.
Mikäli hylkääminen johtuu vahingoittuneiden pakettien vuoksi, saamme tuotteen palautustiedot yhteistyökumppaniltamme. Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme "Minulla on ongelma tilauksessani" -osiossa ja seuraa huoltopalvelutiedoston luontiprosessia. Näin voimme seurata tilannetta ja pitää sinut ajan tasalla vahingoittuneiden pakettien uudelleenlähetyksen etenemisestä.
Kun olemme lähettäneet meille tiedot tilauksesta ja kyseisistä pakkauksista, voimme lähettää sinulle vaiheet, jotka sinun on noudatettava palauttaaksesi kyseiset paketit meille ja voimme lähettää sinulle tuotteen, jota ei ole vastaanotettu.
Kaipaatko pakettia?
Voit ensin tarkistaa, oletko vastaanottanut kaikki tilauksesi mukana tulleet paketit kirjautumalla tilillesi kohdassa "Tilaukseni tiedot". Tämän jälkeen voit tarkistaa, onko kaikki paketit toimitettu sinulle vai ei. Jos et ole saanut jotakin paketeista ja tämä johtuu poikkeuksellisen pitkästä toimitusajasta, ota meihin yhteyttä huoltopalvelun yhteydenottolomakkeella.
Puuttuuko paketistasi osia?
Ota meihin yhteyttä huoltopalvelun yhteydenottolomakkeella, ilmoita puuttuvat osat ja niiden koodaus (tee täydellinen inventaario pakkauksissasi olevista osista ja vertaa niitä asennusohjeissa lueteltuihin osiin). Puuttuvista elementeistä riippuen löydämme yhdessä ratkaisun, jotta voit koota tavarasi mielenrauhalla!
Ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella, kohdassa "tuotteeni ei toimi", "tuotteeni ei enää toimi" tai "En saa tuotettani toimimaan" tilanteesta riippuen. Selvitämme toimenpiteet, joihin ryhdytään löytääksemme ratkaisun havaittuun ongelmaan.
Tuotteen vaihto ei ole tällä hetkellä mahdollista. Jos olet vielä laillisen peruuttamisajan sisällä, voit esittää meille tätä koskevan pyynnön. Voit aina ottaa meihin yhteyttä huoltopalvelun yhteydenottolomakkeen kautta.
Cazeboo tarjoaa tuotteiden palautuspalvelun niiden tilavuuden ja/tai painon vuoksi. Tuotteiden palautuskulut muodostuvat kiinteästä 26,45 euron hinnasta sisältäen verot per paketti + muuttuvat kulut paketin painosta riippuen (katso käyttöehdot). Näissä palautuskuluissa on huomioitu palautukseen liittyvien logistiikkakustannusten korvaus.
Voit luoda tilisi napsauttamalla oikeassa yläkulmassa olevaa merkkiä edustavaa kuvamerkkiä.
Tämän jälkeen pääset kirjautumis- ja/tai rekisteröintisivulle, napsauta vain "Rekisteröidy".
Nyt sinun tarvitsee vain täyttää tilin luomislomake henkilökohtaisilla tiedoillasi (nimi, etu- ja sukunimi) sekä sähköpostiosoitteesi. Valitse sitten luottamuksellinen salasanasi.
Sinun tarvitsee vain vahvistaa tilisi napsauttamalla "Luon tilini"
1. Sinun on ensin avattava kirjautumissivu, joka sijaitsee sivun yläosassa, jossa on merkkikuvake.
2. Kun saavut seuraavalle sivulle, napsauta "Unohtunut salasana":
3. Kirjoita sitten sähköpostiosoitteesi, sinulle lähetetään pian sähköpostiviesti, jonka avulla voit vaihtaa salasanasi (sähköposti saattaa mennä roskapostiin, tarkista roskapostikansiosi).
4. Voit nyt kirjautua tilillesi uusilla kirjautumistiedoillasi.
1. Sinun on ensin kirjauduttava sisään tilillesi, joka sijaitsee etusivun oikeassa yläkulmassa:
2. Kirjaudu sitten sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
3. Kun saavut tälle sivulle, napsauta "Omat tiedot" -välilehteä:
4. Kun olet "Omat henkilötiedot" -osiossa, voit muokata kaikkia määritettyjä kenttiä
Haluatko tehdä muutoksia, jotka eivät ole käytettävissä tällä tavalla?
Alla olevaan vastaukseen "Löysitkö vastauksen kysymykseesi", vastaa ei. Yhteydenottolomakkeen avulla voit pyytää meiltä erityisiä muutoksia tarpeisiisi.
Yhteysongelmat voivat johtua useista tekijöistä:
? Kirjautumissivuston virhe:
Saatat yrittää kirjautua sisään väärälle Cazeboo-sivustolle.
Jos esimerkiksi loit tilin sivustolle Cazeboo.fr, voit kirjautua sisään vain Cazeboo.fr:iin.
Tämän vuoksi sinun on mahdotonta tehdä tilausta muilla sivustoillamme: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc…
Varmista siis, että muodostat yhteyden oikeaan Cazeboo-sivustoon, johon olet aiemmin rekisteröitynyt.
Huomaa: on tärkeää luoda tilisi siihen maahan, johon haluat tilauksesi toimitettavan.
Jos esimerkiksi asut Ranskassa ja haluat, että sinut toimitetaan Ranskaan, on tärkeää luoda tili Cazeboo.fr-verkkosivustolle. Muuten tilaustasi ei voida toimittaa tähän maahan.
? Salasanavirhe:
Ehkä et pysty kirjautumaan sisään salasanavirheen vuoksi.
Tässä tapauksessa, jos et enää muista salasanaasi tai olet kadottanut sen, kehotamme sinua menemään osioon "Tarvitsen tietoa tilini toiminnasta", josta löydät ohjeet salasanan vaihtamiseen.
Kyllä, on täysin mahdollista liittää useita osoitteita asiakastiliisi Cazeboossa. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden valita eri toimitusosoitteet tarpeidesi mukaan.
Cazeboo on henkilökohtaisesti sitoutunut suojaamaan kaikkia henkilötietojasi. Näitä käytetään vain tuotteiden toimittamiseen sinulle turvallisesti.
6. tammikuuta 1978 annetun tietosuojalain mukaisesti sinulla on milloin tahansa oikeus päästä käsiksi, oikaista tai vastustaa sinua koskevia tietoja.
Tämä toimenpide voidaan suorittaa:
? Joko suoraan verkkosivustolla "Oma tili" -alueella ja sitten kohdassa "Omat tiedot"
? Joko kirjoittamalla asiakaspalveluumme, teemme sen jälkeen tarpeenne toiveidesi mukaan.
Cazeboo on henkilökohtaisesti sitoutunut suojaamaan kaikkia henkilötietojasi. Näitä käytetään vain tuotteiden toimittamiseen sinulle turvallisesti.
6. tammikuuta 1978 annetun tietosuojalain mukaisesti sinulla on milloin tahansa oikeus päästä käsiksi, oikaista tai vastustaa sinua koskevia tietoja.
Tämä toimenpide voidaan suorittaa:
? Joko suoraan verkkosivustolla kohdassa "Oma tili" ja sitten kohdassa "Omat tiedot".
? Joko kirjoittamalla asiakaspalveluumme, teemme sen jälkeen tarpeenne toiveidesi mukaan.
Henkilötietoja säilytetään 3 vuotta sopimussuhteen päättymisestä.
Cazeboo on ympäröinyt itsensä tunnustetuilla kumppaneilla maksutapojen maailmassa.
Nämä erilaiset maksutavat ovat tietysti kaikki turvallisia.
Näin voimme tarjota sinulle laajan valikoiman maksutapoja!
Maksutavat kunkin maan mukaan:
Ranska:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.fr seuraavilla tavoilla: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, välitön siirto (Fintecture)
Belgia:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.be seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma
Irlanti:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.ie seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Luxemburg:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.lu seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Saksa:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.de seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma
Itävalta:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.at seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma
Espanja:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.es seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma
Portugali:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.pt seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma
Italia:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.it seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma
Alankomaat:
Ostaminen on mahdollista osoitteessa cazeboo.nl seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma
Puola:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.pl seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay
Tanska:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.dk seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Suomi:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.fi seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Ruotsi:
Ostaminen on mahdollista osoitteessa cazeboo.se seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovakia:
Ostokset voi tehdä osoitteessa cazeboo.sk seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovenia:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.si seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Romania:
Ostaminen on mahdollista osoitteessa cazeboo.ro seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Latvia:
Ostaminen on mahdollista osoitteessa cazeboo.lv seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Liettua:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.lt seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Unkari:
Ostaminen onnistuu osoitteessa cazeboo.hu seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Kroatia:
Ostaminen on mahdollista osoitteessa cazeboo.hr seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Kreikka:
Ostaminen on mahdollista osoitteessa cazeboo.gr seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Tšekki:
Ostokset voidaan tehdä osoitteessa cazeboo.cz seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Löydät ne kaikki maksuhetkellä ja voit valita sinulle parhaiten sopivan!
Lisätietoa käyttöehdoistamme > Maksutavat.
Emme tällä hetkellä tarjoa tätä maksujärjestelmää.
Sitä harkitaan parhaillaan, mutta se ei ole tällä hetkellä saatavilla maassasi.
Lisätietoa käyttöehdoistamme > Maksuvaihtoehdot
Cazeboo tarjoaa sinulle kaksi maksuratkaisua useassa erässä:
- Paypal 4x
Sinulla on mahdollisuus maksaa 4 erässä ilman kuluja Paypalin ansiosta. Ensimmäinen maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä ja viimeinen maksu 3 kuukauden kuluttua tilauksesta.
Mitkä ovat hyväksymisehdot?
Paypal-osamaksutarjouksen kelpoisuusehdot ovat heidän harkintansa mukaan. Voit ottaa heihin yhteyttä selvittääksesi heidän kanssaan käytettävissäsi olevat ratkaisut.
Alma
Maksa kolmessa erässä ilman kuluja Visalla tai Mastercardilla Alman ansiosta. Maksat tilauspäivänä 1?3 korin summasta. Maksatko sitten 30 päivän kuluttua tilauksestasi uudelleen? korisi määrästä. Lopuksi, 60 päivän kuluttua tilauksestasi, sinulta veloitetaan jäljellä oleva summa.
Lisätietoa käyttöehdoistamme > Maksutavat
PayPalin käyttö on ilmaista.
Sinun tarvitsee vain luoda PayPal-tili tai käyttää olemassa olevaa tiliä.
Tämän jälkeen sinut ohjataan Paypalin hallinnoimaan valintaikkunaan, jossa voit viimeistellä maksusi.
Kun maksu on suoritettu, sinulle lähetetään sähköpostilla kuitti tämän tapahtuman seurantaa varten.
Paypalilla sinun ei tarvitse antaa pankkitietojasi, kun maksat tilaustasi sivustollamme: taloudellisia tietojasi ei välitetä myyjälle.
Paypal salaa ja suojaa tietosi ja toimii välittäjänä suorittaakseen tapahtumasi täysin turvallisesti.
Paypal tarjoaa oman harkintansa mukaan 4 erän maksujärjestelmän. Suosittelemme, että otat yhteyttä Paypaliin selvittääksesi kelpoisuutesi tähän vaihtoehtoon.
Fintecture on Banque de Francen hyväksymä välitön siirtomaksuratkaisu.
Fintecturen avulla voit maksaa ostoksesi suoraan turvalliselta pankkialueeltasi:
1-Valitse pankkisi.
2-Tunnista itsesi tavallisilla pankkitunnuksillasi.
3 - Vahvista tapahtuma.
4-Vahvista tapahtuma matkapuhelimellasi.
5 - Maksusi on vahvistettu.
Tärkeimmät edut Fintecturella maksamiseen:
? Ostostesi summia ei ole rajoitettu, eikä se vaikuta luottokorttisi rajoihin.
? Sinun ei tarvitse syöttää IBAN-numeroasi tai pankkikorttitietojasi.
? Tilauksesi käsitellään välittömästi (toisin kuin perinteinen pankkisiirto).
Tämän maksun kieltäytymisen voi vahvistaa sinulle kahdessa vaiheessa:
Välittömästi tilauksesi viimeistelyn jälkeen sinut ohjataan sivulle, joka ilmoittaa sinulle tästä kieltäytymisestä:
Sähköpostilaatikkoosi lähetetään sinulle automaattisesti viesti, joka vahvistaa, että tapahtuma on virheellinen.
Joissain tapauksissa pankkisi voi evätä maksun valtuutuksen (varat eivät riitä, pankkiraja ylitetty, pankki kieltäytyy jne.)
On selvää, että emme voi sitten kunnioittaa määräystä ilman tilanteenne ratkaisua.
Näissä tapauksissa suosittelemme:
Tunnista syyt tähän kieltäytymiseen.
Etsi sopiva ratkaisu kieltäytymisen syiden ratkaisemiseksi.
Käynnistä uusi tilaus uudelleen ottaen huomioon nämä syyt (3DS-ongelma, pankkiraja, riittämättömät varat jne.)
Syitä maksun epäämiselle voi olla useita.
Keskustelemme yleisimmistä tapauksista ja niiden ratkaisemisesta.
Pankkikortit ja Paypalin kautta maksaminen:
3DS-järjestelmä:
Cazeboo suojaa kaikki tapahtumansa 3DS-järjestelmän kautta.
Tämä turvajärjestelmä voi vaihdella pankkisi mukaan: syötettävä vahvistuskoodi, tietyn maksun vahvistuspyynnön lähettävä pankkisovellus jne.
Kuinka korjata se?
Sinun on käynnistettävä tilaus uudelleen ja noudatettava huolellisesti pankkisi tarjoamaa 3DS-prosessia, johon ohjaamme sinut uudelleen.
Internet-maksujen katto:
On mahdollista, että pankkisi rajoittaa verkkoostosrajaasi (tietylle ajanjaksolle ja/tai tapahtuman enimmäismäärälle).
Joitakin mahdollisia tapauksia:
Olet tehnyt useita peräkkäisiä ostoksia lyhyen ajan sisällä. Kumulatiivinen summa ylittää ostorajan.
Tilaus, jonka haluat suorittaa, ylittää rajasi.
Kuinka korjata se?
Suosittelemme ottamaan yhteyttä pankkiisi vahvistaaksesi syyt maksun hylkäämiseen.
Tarvittaessa voit pyytää pankkiasi nostamaan rajaasi tai odottaa muutaman päivän tilauksen uudelleen tekemistä.
Nämä kattomuutokset eivät välttämättä ole välittömiä.
Sinulla on myös mahdollisuus käyttää toista maksutapaa.
Kieltäytyminen noudattamasta pankkitapahtumaa:
Meillä on vähän todisteita tämän tapauksen selittämiseksi.
Kuinka korjata se?
Suosittelemme ottamaan yhteyttä pankkiisi vahvistaaksesi syyt maksun hylkäämiseen.
Voit kertoa niistä meille mihin tahansa hyödylliseen tarkoitukseen, jotta voimme parantaa palveluitamme tulevaisuudessa.
Rahat eivät riitä:
Kun viimeistelemme tilauksen, pyydämme pankkiasi vahvistamaan, että voimme noutaa tilauksesi summan.
Yksi mahdollisista tapauksista on se, että varat eivät riitä tilauksen tekohetkellä. Näissä tapauksissa pankkisi hylkää valtuutuksen.
Kuinka korjata se?
Tarkista tapahtumaan käytetyn tilin varat.
Ota tarvittaessa yhteyttä pankkiisi.
Käynnistä tilaus uudelleen heti, kun pankkisi vahvistaa, että saldosi ei estä uudelleen pankin valtuutusta.
Odottava maksu syntyy, kun et ole suorittanut maksua käytetyllä maksutavalla.
Et esimerkiksi ehkä ole syöttänyt 3DS-turvakoodia.
Tämä tapaus siirtyy nopeasti hylättyyn maksuun. Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse. (katso maksu hylätty)
1. Löytääksesi laskun sinun on ensin kirjauduttava sisään Cazeboo-tilillesi Cazeboo-tunnuksillasi. Tätä varten sinun on ensin avattava kirjautumissivu, joka sijaitsee sivun yläosassa, jossa on merkkikuvake.
2. Anna sitten Cazeboo-tunnuksesi (kirjautumistunnus ja salasana).
3. Kun olet kirjautunut tilillesi, napsauta merkkikuvaketta (tilisi) oikeassa yläkulmassa, niin pääset tilisivullesi.
4. Napsauta sitten "Omat tilaukset", kaikki Cazeboossa tekemäsi tilaukset tulevat näkyviin, napsauta "Näytä tiedot" tilauksesta, josta haluat laskun
5. Kun olet "Omat tilaukset" -osiossa, napsauta "Näytä tiedot" tilauksesta, josta haluat laskun
6. Saavut tälle sivulle, sinun tarvitsee vain ladata laskusi
Löytääksesi laskusi, sinun on ensin kirjauduttava sisään Cazeboo-tilillesi Cazeboo-tunnuksillasi. Tätä varten sinun on ensin avattava kirjautumissivu, joka sijaitsee sivun yläosassa, jossa on merkkikuvake.
Syötä sitten Cazeboo-tunnuksesi (kirjautumistunnus ja salasana).
Kun olet kirjautunut tilillesi, napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa henkilökuvaketta (tilisi) ja siirryt tilisivullesi.
Napsauta sitten "Omat tilaukset", kaikki Cazeboossa tekemäsi tilaukset tulevat näkyviin, napsauta "Näytä tiedot" tilauksesta, josta haluat laskun.
Kun olet "Omat tilaukset" -osiossa, napsauta "Näytä tiedot" tilauksesta, josta haluat laskun.
Saavut tälle sivulle, sinun tarvitsee vain ladata laskusi.
Haluatko lisätietoja Cazeboosta?
Pyydämme sinua lukemaan seuraavista linkeistä annetut tiedot:
Oikeudelliset huomautukset
Meidän sitoumukset
Keitä me olemme
1. Hae ja valitse Cazeboon tarjoama tuote tuoteluokkien kautta tai suoraan hakupalkin kautta. Sitten törmäät sen tuotelehteen.
2. Lisää valitsemasi tuote/tuotteet klikkaamalla "Lisää ostoskoriin".
3. Ostoskorisi ilmestyy oikealle, voit nyt tehdä tilauksesi (tai jatkaa ostoksia, jos olet kiinnostunut muista tuotteista).
4. Tilauksen tekeminen edellyttää käyttäjätilin luomista (tarvittaessa katso ”Miten luon tilini”), jotta voimme tietää toimitusosoitteen, laskutusosoitteen ja hyödylliset yhteystiedot, jotta toimitushenkilö voi ajoittaa ja varmistaa toimituksen hyvissä olosuhteissa *
5. Sinun tarvitsee vain ilmoittaa meille, mitä maksutapaa haluat käyttää tilauksen rekisteröintiin, niin me hoidamme kaiken muun!
6. Saat automaattisen sähköpostiviestin, joka vahvistaa tilauksesi rekisteröinnin. Tämän jälkeen jatkamme tilauksen valmistelua ja lähettämistä seuraavien päivien kuluessa.
7. Voit seurata tilauksesi etenemistä asiakasalueellasi "Omat tilaukset" -osiossa.
8. Kun sinut on ohjattu "Omat tilaukset" -osioon, napsauta kyseisen tilauksen "Näytä tiedot".
9. Pääset vihdoinkin käyttämään tilauksesi seurantaa napsauttamalla "Seuraa pakettia".
Olemme tehneet tietoisen valinnan olla tarjoamatta sinulle korkeahintaista puhelinnumeroa, josta et välttämättä saisi vastauksia kaikkiin kysymyksiisi.
Pyrimme:
? Laittaaksesi kaikki tarvitsemasi tiedot verkkoon (selkeät ohjeet, tekniset ominaisuudet, mitat jne.)
? Vastaaminen 24 työtunnin kuluessa kaikkiin kirjallisiin pyyntöihisi: kirjalliset vastaukset ovat yleensä dokumentoituja ja tarkempia kuin puhelinkeskus.
? Soitamme asiakkaillemme takaisin, jos tämä auttaa meitä vastaamaan paremmin heidän tarpeisiinsa. Voit tehdä tämän lähettämällä meille pyynnön lomakkeella vastaamalla ei alla olevaan kysymykseen: "Oletko löytänyt vastauksen kysymykseesi"
Cazeboo suunnittelee ja luo tuotteensa ainoana tavoitteenaan vastata tarpeisiisi.
Tulossa pian:
Tämä tuotteidemme tila tarkoittaa, että sen palautus varastoon on määritetty likimääräisenä päivämääränä. Nämä tiedot näkyvät tuoteselosteissamme lyhyen kuvauksen alla.
Tässä tapauksessa voit käyttää ”Hälytä minua” -toimintoa saadaksesi ilmoituksen, kun tuotetta on taas varastossa, jos olet kiinnostunut tuotteesta. Tämän prosessin seuraamiseksi pyydämme sinua tutustumaan usein kysyttyihin kysymyksiin osiossa "Kuinka käyttää Cazeboon tarjoamaa tuotehälytysjärjestelmää?"
Menestyksen uhri:
Kaikissa tapauksissa nämä ovat tuotteita, joiden varasto on lopussa. Loppuun loppuneet tuotteet ilmoitetaan sitten "ei saatavilla".
Tämä tuote uusitaan, mutta se on tällä hetkellä loppu, eikä meillä ole vielä annettavaa varastoon palautuspäivää.
Kuten edellisessä tapauksessa "Tulee pian" -kohteiden osalta, voit luoda hälytyksen, joka ilmoittaa sinulle sen uudesta saatavuudesta.
Joskus on todennäköistä, että tietyt tuotteet eivät enää täytä Cazeboo-yhteisön odotuksia.
Näissä tapauksissa saatamme lopettaa tiettyjen tuotteiden tuotannon tarjotaksemme uusia, odotuksiasi paremmin vastaavia tuotesarjoja.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä ja kysyä, uusitaanko tämä tuote jossain vaiheessa ja jos sitä ei ole suunniteltu, voimme tarjota sinulle erilaisia vaihtoehtoja vastaaviin tuotteisiin.
Tuotetta, jota ei ole saatavilla, ei siis voi tilata.
Jos kuitenkin jokin puuttuva tuote osuu silmään, voit saada hälytyksen, kun se tulee takaisin varastoon.
Tässä on menettely tämän saavuttamiseksi:
Voit tehdä tämän etsimällä haluamaasi mallia, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot.
Napsauta sitten tuoteselosteessa olevaa "Hälytä minua" -painiketta.
Sinut ohjataan kirjautumissivulle.
Vahvistaaksesi hälytyksen, sinun tulee olla kirjautuneena Cazeboo-tilillesi. Jos tarvitset apua tilin luomisessa, katso seuraava kysymys: Kuinka luon Cazeboo-käyttäjätilin?
? Jos sinulla on jo tili: kirjoita sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, joita käytit Cazeboo-tililläsi ja napsauta "Kirjaudun sisään"
? Jos olet uusi Cazeboo: Napsauta "Rekisteröidy" ja luo Cazeboo-tilisi.
Kun olet kirjautunut sisään tai rekisteröitynyt, tämä sivu avautuu, joka vahvistaa ilmoituksesi luomisen sinua kiinnostavasta tuotteesta.
Sinun tarvitsee vain odottaa, me hoidamme loput. Ilmoitamme heti kun se on taas varastossa!
HUOM: Jos tuotetta ei tarjota uudelleen myyntiin, ilmoitamme sinulle heti, kun saamme tiedon tästä.
Cazeboo haluaa tarjota ostettavaksi vain varastossa olevia tuotteita.
Priority-varausjärjestelmän avulla voit lopullisesti ennakkotilata sinua kiinnostavat tuotteet seuraavaan saapumiseen. Sinulla on täydellinen avoimuus näiden tuotteiden arvioiduista toimitusajoista.
Konkreettisesti sinun tarvitsee vain valita sinua kiinnostavat tuotteet ja lisätä ne ostoskoriin.
Ennakkotilaus ei ole koskaan ollut helpompaa Cazeboon avulla.
Lisätietoa käyttöehdoistamme > Varattavissa olevat tuotteet
Ennakkotilaa Cazeboosta klikkaamalla "Ennakkotilaa" -painiketta, joka on saatavilla ja näkyy tuotesivulla:
Ennakkotilauspyyntösi vahvistamiseksi sinun tulee olla kirjautuneena Cazeboo-tilillesi:
Jos sinulla on jo tili: kirjoita sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, joita käytit Cazeboo-tililläsi ja napsauta "Kirjaudun sisään".
Jos olet uusi Cazeboo: napsauta "Rekisteröidy" ja luo Cazeboo-tilisi.
Kun olet kirjautunut sisään tai rekisteröitynyt, viimeistele ennakkotilauksesi ja varmista ensisijainen varaus tuleville saapumisille.
Ennakkotilauksestasi lähetetään automaattisesti vahvistussähköposti. Sinun tarvitsee vain odottaa, että tuotteesi on jälleen varastossa ja toimitetaan kotiisi! (Lähetämme sinulle sähköpostilla ilmoituksen!)
Toimitus
5/8 päivää
Turvalliset
maksut
Ilmainen toimitus
Kontaktiton
toimitus
Tervetuloa Cazebooon!
Uudenaikaisten ulkokalusteiden, erityisesti terassi- ja puutarhapeitteiden online-myyntiin erikoistuneen Cazeboon kunnia-asia on tarjota sinulle täydellinen tarjous lisätäksesi ulkoasuisi arvoa viimeisimmät markkinatrendit erittäin kilpailukykyisin hinnoin!
Laatua oikeaan hintaan! Tämä on Cazeboon motto!
Kaikki tuotteemme on harkittu ja suunniteltu sarjamuotoon.
Helppo ja nopea asentaa, Cazeboo-pergolasi, huvimajasi ja autokatosten kokoaminen itse on lasten leikkiä.
Kaikki mallimme on suunniteltu yhdistämään sekä turvallisuus että estetiikka.
Cazeboo tarjoaa sinulle valinnan, joka täyttää kaikki toiveesi ja vaatimukset: kangaspergola, bioklimaattinen, puutarhalehti, autokatos, kioski, ...
Cazeboossa kaikki tehdään tyydyttääksesi!
Tutustu myös kaikkiin lisävarusteihimme ulkoasuun, joka näyttää sinulta: kankaita ja varakaton osia tarjotaan projektisi viimeistelyyn .
Valinnan helpottamiseksi sinulla on kaikki tekniset tiedot, yksityiskohtainen tuotekuvaus sekä tilannekuvat kaikissa tuotelehtissämme.
Maksut ovat turvallisia. ja toimitus on ilmainen, joten voita ota ja hyviä ostoksia!